رونمایی از «آدانیوم» اولین مولتی‌بانک حقوقی در ایران

شرکت آدانیک در دومین روز از نمایشگاه فاینکس، از سامانه مولتی‌بانک شرکتی آدانیوم به‌عنوان محصول جدید این مجموعه رونمایی کرد.

دومین روز از پانزدهمین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس در حال برگزاری است و شرکت‌ها علاوه بر ارائه جدیدترین محصولات، خدمات و راهکارهای حوزه فناوری‌های مالی، بانک، بورس و بیمه در غرفه‌ها، پنل‌های تخصصی و کارگاه آموزشی نیز برای بازدیدکنندگان نمایشگاه فاینکس تدارک دیده‌اند که این برنامه‌ها با استقبال بازدیدکنندگان همراه بوده است.

صبح امروز (۱۷ خرداد ۱۴۰۲) در غرفه پاویون صندوق نوآوری و شکوفایی، علی حاجی‌زاده مقدم، مدیرعامل آدانیک ضمن اشاره به سامانه موبایل‌بانک شرکتی کیلید به معرفی مولتی‌بانک آدانیوم با حضور محمدصادق خیاطیان، ریاست صندوق نوآوری و شکوفایی و محمدحسین کاشی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد پرداخت.

مولتی‌بانک حقوقی

حاجی‌زاده مقدم در معرفی این محصول بیان کرد: «نیازی که مدیران هلدینگ‌ها و بانک‌ها داشتند و پاسخ نمی‌گرفتند و برای حل آن به ما مراجعه می‌شد این بود که شرکت‌های بزرگ در بانک‌های مختلف حساب‌های متعدد داشتند و نیاز داشتند که بتوانند فرایندی را که در سامانه موبایل‌بانک «کیلید» در هر بانک به آنها ارائه می‌کردیم، در چند بانک هم‌زمان نیز داشته باشند.»

او ضمن اشاره به تجربیات این مجموعه در زمینه یکپارچه‌سازی سرویس‌های بانکی و هسته‌های بانکی مختلف گفت: «تجربه ما کمک کرد یک یکپارچگی بین سیستم‌های بانکی ایجاد کنیم و پلتفرم واحدی راه‌اندازی کنیم تا شرکت‌ها بتوانند حساب‌های بانکی خودشان را به لحاظ تئوری در همه بانک‌ها در یکجا مدیریت کنند. در واقع یک موبایل‌بنکینگ که اصطلاحاً به آن مولتی‌بانک می‌گویند در آدانیوم فراهم شد.»

مولتی‌بانک حقوقی

علی حاجی‌زاده مقدم ادامه داد: «آدانیوم به تعبیری اولین مولتی‌بانک حقوقی در ایران است. پیش از این در حوزه حقیقی تجربیاتی بود، اپ‌هایی مثل آپ، همراه‌کارت و… نمونه‌هایی از این مورد هستند که افراد حقیقی می‌توانند حساب‌های مختلف بانکی شخصی را در آنها اضافه کنند، اما برای شرکت‌ها چنین امکانی وجود نداشت که این امکان را ما در سامانه آدانیوم فراهم کردیم.»

مدیرعامل آدانیک در پایان از نسخه‌ اجرایی این مولتی‌بانک رونمایی کرد و در ادامه جناب آقای محمدصادق خیاطیان، ریاست صندوق نوآوری و شکوفایی از غزفه آدانیوم در نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

مولتی‌بانک حقوقی

 

 


 

تدوین متن: ارژنگ طالبی‌نژاد

منبع: راه پرداخت

میانگین آرا: 0 / 5. شمارش رای‌ها: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *